Regulamin konkursu – PDF
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – PDF
1. Cele konkursu
- upowszechnianie wiedzy o „Łazienkach Królewskich”;
- identyfikowanie pawia jako jednego z symboli warszawskiego parku;
- propagowanie wśród uczniów różnych form plastycznych jako sposobu spędzania wolnego czasu;
- kształtowanie wyobraźni i wrażliwości estetycznej;
- zachęcenie do podejmowania twórczych działań;
- integrowanie dzieci i rodziców podczas tworzenia projektu;
- umożliwienie prezentacji własnej twórczości.
2. Uczestnicy konkursu
Konkurs adresowany jest do uczniów świetlicy żoliborskich szkół podstawowych.
3. Tematyka i wykonanie prac konkursowych
Tematem konkursu jest wykonanie pawia będącego symbolem parku „Łazienki Królewskie”. Praca może być wykonana w dowolnej formie (przestrzennej lub płaskiej) i technice plastyczno-technicznej.
4. Zasady i warunki uczestnictwa
- Konkurs obejmuje wszystkie dzieci uczęszczające do świetlicy szkolnej.
- Prace muszą dotyczyć tematyki konkursu.
- Prace powinny być wykonane estetycznie i z wykorzystaniem różnych form plastyczno-technicznych. Dopuszcza się łączenie różnych technik plastycznych.
- W pracach mogą być wykorzystane zarówno wzory książkowe, jak i obserwacje własne.
- Praca powinna być wykonana samodzielnie, pod kierownictwem nauczyciela lub rodzica.
- Każda praca konkursowa powinna być podpisana w następujący sposób:
tytuł pracy;
imię i nazwisko, klasa;
nazwa szkoły. - Prace konkursowe wraz z podpisaną przez rodziców/opiekunów prawnych zgodą na przetwarzanie danych osobowych należy dostarczyć do świetlicy szkolnej w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 68 im. Artura Oppmana w Warszawie, ul. Or-Ota 5 01-507 Warszawa.
- Termin dostarczania prac upływa w dniu 16 grudnia 2024 r. Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.
- Wszystkie prace biorące udział w konkursie pozostają własnością organizatora, który zastrzega sobie prawo do ich prezentowania.
- Zgłoszenie prac do konkursu jest równoznaczne z wyrażeniem przez uczestnika i jego opiekuna zgody na przetwarzanie danych osobowych przez organizatora oraz publikowanie pracy uczestnika na potrzeby konkursu (załącznik do regulaminu).
5. Ocena prac
Oceny dostarczonych prac konkursowych dokona Komisja Konkursowa, w skład której wchodzą:
dyrektor szkoły
kierownik świetlicy,
wychowawca świetlicy.
Przy ocenianiu prac Komisja Konkursowa bierze pod uwagę następujące elementy:
zgodność pracy z tematem;
wykorzystane techniki plastyczne;
walory estetyczne;
oryginalność i pomysłowość.
6. Nagrody i wyróżnienia
Na autorów zwycięskich i wyróżnionych prac czekają atrakcyjne nagrody rzeczowe.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas uroczystego zakończenia konkursu, które odbędzie się w dniu 13 stycznia 2025 r. w świetlicy szkolnej w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 68 oraz umieszczone na stronie internetowej szkoły, a zwycięskie prace wyeksponowane.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONKURSIE!!!