Informacje o obiadach w roku szk. 2025/2026


obiady wydawane będą od 4 września 2025 r.
po uregulowaniu należności przez rodziców/prawnych opiekunów


Regulamin stołówki

Karta zapisu dziecka na obiady Word PDF
Wniosek o zwrot należności za niewykorzystane obiady Word PDF

PŁATNOŚCI ZA OBIADY

Na podstawie zarządzenia Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy nr 1302/2017 z dnia 03 sierpnia 2017 r. informuje się Rodziców, iż opłaty za obiady wnosi się w okresach miesięcznych, z góry do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym następuje korzystanie z posiłków w stołówce szkolnej przelewem na wydzielony rachunek szkoły.

Wyjątek stanowią miesiące:
wrzesień i styczeń, gdzie opłaty wnosi się do dnia 5 września i 5 stycznia.


DANE DO PRZELEWU

Adres odbiorcy:  Szkoła Podstawowa z Oddz. Integracyjnymi nr 68

Numer konta:      37  1030  1508  0000  0005  5098  6078

Tytułem: opłata za obiad, imię i nazwisko dziecka, klasa ……, miesiąc za który płacimy.

Prosimy o wpisanie danych dziecka (nazwisko osoby wpłacającej może być inne niż dziecka). Wpisanie wszystkich danych jest niezbędne do zweryfikowania, czy płatność została dokonana.


KOSZT OBIADU

Koszt miesięczny: cena jednego obiadu x ilość dni żywieniowych.

Koszt jednego obiadu dla uczniów klas I-VIII wynosi 12,00 zł.

Cena obiadu w roku 2025/2026 może ulec zmianie.

Miesiąc Wrzesień Październik Listopad Grudzień
Ilość dni żywieniowych 19 22 19 15
Koszt miesięczny (obiad) 19x12zł =228 zł 22x12zł
=
264 zł
19x12zł
=
228 zł
15x12zł
=
180 zł
Miesiąc Styczeń Luty Marzec Kwiecień
Ilość dni żywieniowych        
Koszt miesięczny (obiad)        
Miesiąc Maj Czerwiec    
Ilość dni żywieniowych        
Koszt miesięczny (obiad)        

ODWOŁYWANIE OBIADÓW

W przypadku nieobecności ucznia korzystającego z obiadów zwrotowi podlega opłata za każdy dzień nieobecności pod warunkiem zgłoszenia nieobecności ucznia najpóźniej do godziny 9-tej pierwszego dnia nieobecności, a w okresie przedświątecznym/przed feriami na dwa dni wcześniej.

Informację o nieobecności dziecka należy zgłaszać na email: odwolanieobiadow@oppman.edu.pl

Ważne:
W przypadku nie odwołania obiadu będą Państwo obciążeni kosztami niewykorzystanego posiłku!

Wszelkie wyjazdy dzieci na wycieczki szkolne lub jednodniowe wyjścia, jak również rezygnację z obiadów proszę zgłaszać do kierownika stołówki.

Zapis ten dotyczy również uczniów korzystających z dofinansowania z OPS lub DBFO!


ZWROTY ZA ODWOŁANE OBIADY

Wysokość wpłaty za żywienie za kolejny miesiąc należy pomniejszyć o kwotę wynikającą z ilości odwołanych obiadów w bieżącym miesiącu.  

Ważne:
Rozliczenia wynikające z nieobecności dziecka w grudniu można dokonać tylko i wyłącznie do 20 grudnia poprzez wypełnienie Wniosku o zwrot za niewykorzystane obiady. Po tym terminie zwrot nie będzie mógł być uwzględniony. Rozliczeń finansowych szkoła dokonuje w oparciu o rok kalendarzowy, a nie szkolny!  

Skip to content