obiady wydawane będą od 5 września 2024 r.
po uregulowaniu należności przez rodziców/prawnych opiekunów
Karta zapisu dziecka na obiady | Word | |
Wniosek o zwrot należności za niewykorzystane obiady | Word |
PŁATNOŚCI ZA OBIADY
Na podstawie zarządzenia Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy nr 1302/2017 z dnia 03 sierpnia 2017 r. informuje się Rodziców, iż opłaty za obiady wnosi się w okresach miesięcznych, z góry do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym następuje korzystanie z posiłków w stołówce szkolnej przelewem na wydzielony rachunek szkoły.
Wyjątek stanowią miesiące:
wrzesień i styczeń, gdzie opłaty wnosi się do dnia 5 września i 5 stycznia.
DANE DO PRZELEWU
Adres odbiorcy: Szkoła Podstawowa z Oddz. Integracyjnymi nr 68
Numer konta: 37 1030 1508 0000 0005 5098 6078
Tytułem: opłata za obiad, imię i nazwisko dziecka, klasa ……, miesiąc za który płacimy.
Prosimy o wpisanie danych dziecka (nazwisko osoby wpłacającej może być inne niż dziecka). Wpisanie wszystkich danych jest niezbędne do zweryfikowania, czy płatność została dokonana.
KOSZT OBIADU
Koszt miesięczny: cena jednego obiadu x ilość dni żywieniowych.
Koszt jednego obiadu dla uczniów klas I-VIII wynosi 10,00 zł.
Cena obiadu w roku 2024/2025 może ulec zmianie.
Miesiąc | Wrzesień | Październik | Listopad | Grudzień |
Ilość dni żywieniowych | 18 | 22 | 19 | 15 |
Koszt miesięczny (obiad) | 18×10 zł = 180 zł | 22×10 zł = 220 zł |
19×10 zł = 190 zł | 15×10 zł = 150 zł |
ODWOŁYWANIE OBIADÓW
W przypadku nieobecności ucznia korzystającego z obiadów zwrotowi podlega opłata za każdy dzień nieobecności pod warunkiem zgłoszenia nieobecności ucznia najpóźniej do godziny 9-tej pierwszego dnia nieobecności, a w okresie przedświątecznym/przed feriami na dwa dni wcześniej.
Informację o nieobecności dziecka należy zgłaszać na email: odwolanieobiadow@oppman.edu.pl
Ważne:
W przypadku nie odwołania obiadu będą Państwo obciążeni kosztami niewykorzystanego posiłku!
Wszelkie wyjazdy dzieci na wycieczki szkolne lub jednodniowe wyjścia, jak również rezygnację z obiadów proszę zgłaszać do kierownika stołówki.
Zapis ten dotyczy również uczniów korzystających z dofinansowania z OPS lub DBFO!
ZWROTY ZA ODWOŁANE OBIADY
Wysokość wpłaty za żywienie za kolejny miesiąc należy pomniejszyć o kwotę wynikającą z ilości odwołanych obiadów w bieżącym miesiącu.
Ważne:
Rozliczenia wynikające z nieobecności dziecka w grudniu można dokonać tylko i wyłącznie do 20 grudnia poprzez wypełnienie Wniosku o zwrot za niewykorzystane obiady. Po tym terminie zwrot nie będzie mógł być uwzględniony. Rozliczeń finansowych szkoła dokonuje w oparciu o rok kalendarzowy, a nie szkolny!